loading...
معرفی سایتهای مفید
مجتبی بازدید : 341 پنجشنبه 26 مرداد 1396 نظرات (0)

حتماً تا کنون برای شما پیش آمده است که کلمه ای را شنیده و یا خوانده باشید و چند دقیقه باخود درباره معنی این واژه فکر کرده اید و مجبور به پرس و جو از اطرافیان و جستجو در اینترنت شده باشید !

سایتی که امروز به شما معرفی می کنیم سایتی  بسیار مفید در جهت آشنایی با معانی واژگان فارسی می باشد که بر اساس لغت نامه های دهخدا ، معین و دیکشنری طراحی و ساخته شده است .

شما می توانید به دلیل سادگی طراحی سایت ، براحتی با ورود به آن و تایپ کردن کلمه موردنظر خود و با فشردن کلید جستجو به معانی مختلف کلمه دست یابید .

امیدواریم که سایت فوق برای شما مفید باشد و باعث آشنایی شما با واژگان بیشتری شود .

مجتبی بازدید : 437 پنجشنبه 18 خرداد 1396 نظرات (2)

سایت خبری تحلیلی موسیقی "موج" ، سایتی در زمینه موسیقی می باشد که شما می توانید در آن به  اخبار دنیای موسیقی ، آخرین کنسرت ها ، آلبوم ها و اطلاعاتی درباره خوانندگان و... دسترسی داشته باشید .

 

موسیقی موج

در قسمت معرفی این وبسایت آمده است : " موج همچون آب آرام و آرامبخش همچون دوستي نازنين و معلمي ساده بي کينه و نيرنگ ميباشد اما موج همچون درياي خروشان در طوفانهاي سهمگين مشکلات کوبنده. تولد موج از زايش و باز آفريني يک بنده کمترين که حتي نامش انقدر ناچيز است که لازم به گفتنش نيست شکل گرفت. محتواي موج تدبير آموزش پرورش نيروهاي آينده و فرهنگ سازي بوده هست خواهد بود. با شعار موج يک تفکر است. "

مجتبی بازدید : 513 سه شنبه 02 خرداد 1396 نظرات (1)

سایت پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات جمهوری اسلامی ایران یک مرجع خوب برای آن‌دسته از دانشجویانی است که برای پیدا کردن منابع علمی مورد نظرشان دچار مشکل‌اند.

در حقیقت مرکز پژوهشگاه علوم که حدود 40 سال از تاسیس‌اش می‌گذرد منبع بزرگی از مدارک علمی مختلف از جمله پایان‌نامه‌ها، مقالات، گزارش‌های دولتی، نتایج تحقیقات و طرح‌های پژوهشی است که دانشجویان می‌توانند بین آن‌ها به جستجو بپردازند و در صورتی که مطلبی نظرشان را جلب کرد، متن کامل آن را از پژوهشگاه در خواست کنند.

مجتبی بازدید : 487 پنجشنبه 21 اردیبهشت 1396 نظرات (1)

سایت بانک مردم با استفاده از خبرنگاران مجرب و تکیه بر مردم و مخاطبان خود آخرین اخبار بانک، بیمه و بورس و اخبار مرتبط به بازار مالی را منتشر می‌کند.

مردم و گزارش‌های مردمی در کنار مطالب مفید و کاربردی بانکی، محور اخبار و گزارش‌ها پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم خواهد بود.

 

مجتبی بازدید : 461 دوشنبه 11 اردیبهشت 1396 نظرات (1)

 

سایت سازمان هواشناسی کشور

 

سایت "سازمان هواشناسی کشور" که شما می توانید در هر زمان و مکان با ورود به آن از وضعیت آب و هوایی مناطق مختلف کشور مطلع شوید . وضعیت راه های کشور و نیز وضع آب و هوای جهانی از سایر امکانات این وبسایت می باشد.

همچنین آخرین اطلاعیه های سازمان هواشناسی کشور در این سایت منتشر شده و در دسترس کاربران سایت قرار می گیرد.

ضمناً با ورود به این سایت شما می توانید نسخه موبایل آن را نیز دانلود نمایید تا دسترسی شما به وضعیت آب و هوای کشور راحت تر و سریع تر میسر شود .

مجتبی بازدید : 501 یکشنبه 03 اردیبهشت 1396 نظرات (1)

سایتی که می تواند شما را مدتها سرگرم کند !

روش کار سایت به این گونه است که از شما تعداد زیادی سوال میپرسد و در انتها شخصیت مورد نظر که در ذهن دارید حدس می زند .

اگر در هر مرحله نتوانست حدس بزند از شما جایزه می گیرد و سوال بعدی را می پرسد . اما این اتفاق بسیار کم پیش می آید و اغلب خیلی زود به پاسخ درست می رسد.

به شما توصیه می کنم که این سایت سرگرم کننده و جالب را از دست ندهید .

مجتبی بازدید : 629 دوشنبه 11 بهمن 1395 نظرات (1)

در این سایت که در زمینه گیم فعالیت میکند انواع بازی ها را می توانید دانلود نمایید همچنین بازی های آنلاین نیز می تواند گزینه مناسبی برای گذراندن اوقات فراغتتان باشد. بازی ها مخصوص ویندوز نیست و بازی های اندرویدی نیز پوشش داده شده اند.

مجتبی بازدید : 587 دوشنبه 11 بهمن 1395 نظرات (1)

در آریا دانلود هر نوع نرم افزار در هر زمینه ای چه ویندوزی چه اندرویدی و...را می توانید پیدا کنید کافیست نام آنرا سرچ کنید و براحتی دانلود نمایید.

مجتبی بازدید : 693 دوشنبه 11 بهمن 1395 نظرات (1)

امکان آپلود فایل و آپلود عکس بصورت دائمی و رایگان

دراین سایت شما می توانید فایلهای خود را آپلود کنید و لینک آنرا به دیگران بدهید

امکانات این سایت:

آپلود فایل و آپلود عکس دائمی


آپلود فایل های حجیم


آپلود فایل ایمن و با سرعت بالا


نمایش جزییات فایل ها


مدیریت آسان فایل ها و پوشه ها


پنل کاربری حرفه ای


قابلیت رمز گزاری روی فایل ها

www.uplooder.net

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 19
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 21
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 37
  • بازدید سال : 116
  • بازدید کلی : 21,136